Czego chce nowoczesna businesswoman?

pl.Grzybowski

 Wolne środki nie powinny pozostać bezczynne przez zbyt długi czas. Muszą na siebie pracować. Można je wydać, ale lepiej zainwestować. A najlepiej w to, co niezmienne bez względu na koniunkturę – w luksus. 

Rynek dóbr luksusowych w Polsce od kilku lat pnie się w górę. Coroczny raport KPMG, dotyczący tego segmentu zauważa, że jego wartość wzrosła w ubiegłym roku do ponad 12,5 mld złotych – o 15 proc. w stosunku do roku 2013. Jest popyt na produkty klasy premium i jeszcze długo się on nie skończy. To oznacza, że to jest dobry czas na trafną inwestycję, o potencjalnie wysokim zysku i relatywnie niskim ryzyku.

 

Podwojenie wartości w ciągu dekady – możliwe do osiągnięcia

Jak zauważają analitycy rynku, luksusowe apartamenty zlokalizowane w centrach metropolii to niemal idealne lokaty kapitału. W perspektywie dekady można mówić o wzroście ich wartości o 7-10 proc. rocznie. Nie dotyczy to jednak każdej inwestycji mieszkaniowej wyższej klasy. W tym przypadku chodzi o dopiero kształtujący się rynek klasy premium, który obecnie reprezentuje zaledwie kilka budynków w Polsce. Dwa z nich są zlokalizowane w sercu Warszawy i stanowią punkt odniesienia dla reszty rynku.

 

Co to inwestycja premium? Apartamenty – Warszawa, Grzybowska i okolice

Oddany do użytku w 2014 roku 44-piętrowy Cosmopolitan Twarda 2/4, projektu Helmuta Jahna oraz Złota 44, Daniela Liebeskinda, ustalają europejski poziom nowoczesnego luksusu. Najwyższej klasy materiały wykończeniowe i wyposażenie apartamentów są gwarancją, że utrzymają wartość przez lata. Głównym jednak wyznacznikiem wartości jest wyjątkowa lokalizacja – w przypadku Cosmopolitan – w zacisznym zakątku warszawskiego Śródmieścia, tuż obok biznesowego serca Polski. Dodatkowym atutem tej inwestycji jest fakt, że mimo centralnego położenia, są to spokojne okolice i tym samym bezpieczne apartamenty. Warszawa – Grzybowska i zbiegające się tam ulice, jak Twarda, są odcięte od miejskiego zgiełku przez ciąg kamienic, zaciszne skwery oraz park.

 

Prestiżowy projekt – ponadczasowy design

Wspomniane drapacze chmur wyróżniają się, w szczególności, gdy mowa o designie. Helmut Jahn, twórca m.in. berlińskiego Sony Center, zaprojektował Cosmopolitan Twarda 2/4 w modernistycznym duchu. Całkowicie przeszklona elewacja i okna wysokie na całe kondygnacje są jedyną barierą oddzielającą od chmur, a prosta, strzelista konstrukcja drapacza chmur znaczy warszawski horyzont szlachetną sygnaturą.

 

 

1,530 total views, 1 views today

One thought on “Czego chce nowoczesna businesswoman?

Dodaj komentarz

Why ask?