Jesienne spotkanie Wenusjanek w stolicy

wenusjanki

Wspaniała atmosfera pełna niesamowitej, pozytywnej energii i ogromna dawka inspiracji, to wszystko co czeka na uczestniczki najbliższego spotkania w Warszawie. I choć pochmurna jesień wprowadza nostalgię i pozornie pozbawia energii, to 3 listopada w Hotelu Sofitel Victoria w Warszawie aktywne warszawianki znów zmotywują się do działania.

W programie spotkania przewidziane są ciekawe atrakcje i niezwykle interesujący goście, którzy z pewnością zainspirują uczestniczki swoimi opowieściami i doświadczeniem.

Prawdziwą gratką dla zafascynowanych kuchnią będzie rozmowa z Joanną Adamczyk, redaktor naczelną prestiżowego Żółtego Przewodnika Gault&Millau Polska, ekspertką łączącą praktykę biznesową i gastronomiczną. W końcu to kulinarna łowczyni głów, wieloletnia działaczka i członkini Zarządu Slow Food Warszawa, a także podróżniczka kulinarna, odwiedziła setki restauracji odznaczonych wyróżnieniami Gault&Millau, Michelina i 50 Best San Pellegrino. Mystery shopper w restauracjach i liniach lotniczych i członkini jury licznych konkursów kulinarnych i nalewkarskich, jak i również współorganizatorka oraz uczestniczka polskiej edycji Cook It Raw – dorocznego zjazdu kilkunastu najlepszych na świecie szefów. Podczas spotkania z pewnością odkryjemy różne smaki kuchni i poznamy tajemnice powstawania przewodników kulinarnych.

Fanki mediów będą mogły liczyć na długie spotkanie z ich specjalistą. W godzinnym wystąpieniu poznają punkt widzenia jaki przedstawi im Maciek „mediafun” Budzich, autor bloga o mediach, reklamie i marketingu – mediafun.pl. Mieszka w internecie, ale kocha też świat poza nim. Fascynuje się marketingiem, technologią oraz uwielbia konstruować zdania wielokrotnie złożone. Obserwator i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, przedsiębiorczością i promocją firmy. Nadal nie wie czy reklama kłamie. Zabierze uczestniczki wydarzenia do swojego świata, opowie jak patrzy dzisiaj na marketing, komunikację, podzieli się obserwacjami i inspiracjami na temat tego jak wykorzystywać technologię, sieć i ciągle nadarzające się okazje na zakomunikowanie światu o swoim produkcie, marce lub idei.

Prócz ciekawych prelekcji Wenusjanki znajdą czas na rozmowy we własnym gronie, nawiązanie nowych znajomości i wspólną integrację. To z pewnością będzie miły wieczór, podczas którego nie zabraknie dobrej energii, miłej atmosfery i pysznego poczęstunku przygotowanego przez Body Chief.

Organizatorem konferencji jest firma Com Creation, zajmująca się m.in. marketingiem skierowanym do kobiet.

Partnerami konferencji są:

Dermedic, Princessa, Nestlé Waters, Body Chief, GREY WOLF, Pralniomaty Hi’Shine, NoLu.pl, Lustra Leona, Magazyn VEGE, Gault&Millau Polska, Forever Living Products, BiuroOdnowa, J Beverly Hills – Polska, CATRICE cosmetics, SHE DAY SPA & HAIR DESIGN, RevitaLash Polska, Plaza Angels.

1,559 total views, 1 views today

Dodaj komentarz

Why ask?