Małgorzata Kożuchowska ambasadorką charytatywnej akcji Butcher’s Pet Care

Małgorzata Kożuchowska – we współpracy z brytyjską firmą Butcher’s Pet Care – pomoże potrzebującym zwierzętom przed zbliżającą się zimą, angażując się w działania na rzecz akcji Wielcy Małym

W ramach V jubileuszowej edycji akcji Wielcy Małym firma Butcher’s Pet Care, specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości karmy dla psów i kotów, podjęła współpracę
z Małgorzatą Kożuchowską, która zaprojektowała limitowaną edycję apaszek. Zysk z ich sprzedaży zasili konto akcji.

Małgorzata Kożuchowska o zaprojektowanych apaszkach

Zaprojektowane przez aktorkę jedwabne apaszki w trzech wariantach kolorystycznych, są dostępne w sprzedaży
w sieci sklepów Red Onion oraz przez stronę internetową www.redonion.pl. Cena apaszki to 59 zł.

Apaszki, jak twierdzi sama aktorka, są przeznaczone zarówno dla właścicieli czworonogów, jak również dla ich podopiecznych. Apaszkę można wykorzystać jako ozdobę przy obroży pupila lub jako ciekawy dodatek do garderoby właściciela czworonoga. Zaprojektowane przeze mnie apaszki to zabawny i modny dodatek dla wszystkich tych, którzy w każdej sytuacji chcą wyglądać oryginalnie, lubią bawić się modą, szukają ciekawych rozwiązań i jednocześnie… mają dobre serca. Apaszka dostępna w modnych kolorach tego sezonu, z popartowskim printem przedstawiającym trzy psiaki różnych ras, może być elementem, który nada charakteru naszym stylizacjom. Polecam, mniej konwencjonalne niż na szyi wiązania – przy  pasku, bransoletce, opasce, butach czy torebce – opowiada Małgorzata Kożuchowska.

Dlaczego aktorka zgodziła się wesprzeć akcję?

Od lat staram się wspierać ciekawe projekty, zwłaszcza, kiedy stoi za nimi szczytna idea pomocy tym, którzy tego naprawdę potrzebują. Tak jest też w przypadku najnowszej akcji marki Butcher’s. Zysk ze sprzedaży zaprojektowanych przeze mnie apaszek zostanie przeznaczony na rzecz schronisk dla zwierząt. Gorąco zapraszam do wsparcia akcji i zakupu apaszek – dodaje Małgorzata Kożuchowska.

O akcji Wielcy Małym

Akcja Wielcy Małym to inicjatywa społeczna, z której wszystkie pozyskiwane środki są przekazywane
w formie darów do corocznie typowanych najbardziej potrzebujących schronisk dla bezdomnych zwierząt w Polsce. Akcję wspierają znani aktorzy i artyści. Pozyskiwane środki pochodzą m.in. z aukcji dzieł sztuki współczesnych artystów oraz sprzedaży kalendarzy wydawanych w ramach akcji ze zdjęciami sławnych osób z ich czworonożnymi pupilami. Pomysł Butcher’s Pet Care, głównego partnera tegorocznej edycji Wielcy Małym, na sprzedaż apaszek zaprojektowanych przez Małgorzatę Kożuchowską, dodatkowo zasili konto Fundacji. Każdemu należy się ciepło, miłość i poczucie bezpieczeństwa, dlatego właśnie w swych działaniach zwracamy szczególną uwagę na pomoc niechcianym i zapomnianym zwierzętom. Cieszymy się, że możemy dodatkowo wesprzeć akcję, której idea jest spójna z misją naszej firmy – komentuje Grażyna Leloch – Wilgat, Marketing Manager, Butcher’s Pet Care.

Więcej informacji na temat możliwości wsparcia akcji Wielcy Małym, można znaleźć na facebookowym profilu „Dobrze nam ze sobą”.

BUTCHER’S PET CARE jest brytyjską firmą z siedzibą w Crick, Northamptonshire specjalizującą się w produkcji wysokiej jakości karmy dla psów i kotów. Tradycja Butcher’s sięga roku 1987, kiedy to powstało małe rodzinne przedsiębiorstwo, które dzięki pasji i oddaniu pracowników oraz zaangażowaniu właścicieli, obecnie jest firmą o zasięgu międzynarodowym. U podstaw tworzenia receptur leży dbałość o wysoką jakość składników oraz o ich naturalność, które są gwarancją zdrowia naszych czworonożnych przyjaciół.

Firma Butcher’s czuje się odpowiedzialna na tylko za kondycję psów, ale również za stan środowiska naturalnego. To właśnie, dlatego, od 2012 roku produkty Butcher’s powstają w nowoczesnej, ekologicznej fabryce zlokalizowanej na przedmieściach Crick.

Butcher’s jest obecnie marką numer 2 w kategorii producentów mokrej karmy dla psów w Wielkiej Brytanii oraz marką numer 3, biorąc pod uwagę całkowitą wartość sprzedaży karm dla psów. Na rynku polskim firma obecna jest od października 2010 roku. Posiada certyfikat „Nowoczesna Firma” oraz „Certyfikat Rzetelności”. Została uhonorowana:

  • Laurem Konsumenta w kategorii „Odkrycie Roku 2011”
  • Nagrodą: Dobra Marka 2011
  • Srebrnym Medalem: Produkt Roku 2012
  • Brązowym Laurem Konsumenta 2012
  • Wyróżnieniem “Perły FMCG 2012”


2,191 total views, 1 views today

Dodaj komentarz

Why ask?