TOVA WIOSNA/LATO 2017

TOVA

Relacje – siła radości i inspiracji

W nadchodzącym sezonie marka odzieżowa TOVA przekonuje, że wiosna ma różnorodne odcienie – od palety jasnych pasteli, przez energetyczne barwy w odważnych połączeniach, po ciemniejsze akcenty na zgaszonych tonacjach różu. Właśnie taka jest kolekcja DELIGHT w trzech odsłonach – tak samo różnorodnych jak kobiece osobowości.

Inspiracją do stworzenia kolekcji była relacja dwóch przyjaciółek – wrażliwych i silnych kobiet, które wspólnie celebrują życie, wspierają się, rozumieją i wzajemnie inspirują. Więź między nimi jest na tyle głęboka emocjonalnie, że upodabniają się do siebie mimo różnic w temperamencie. Wewnątrz wciąż pozostają sobą, a na zewnątrz ich podobieństwo objawia się analogicznymi wyborami ubrań, które każda z nich nosi na swój sposób.

TOVA

Pielęgnowanie wartościowych relacji to jeden z postulatów Manifestu Codzienności TOVY. Bliskie znajomości są dla marki filarem dobrego samopoczucia, dlatego TOVA zachęca do dbania o nie z radością.

Kolekcja DELIGHT jest kwintesencją znaczenia słowa radość, która wyraża uczucie spełnienia. To także synonim szczęścia odnajdywanego w przyjemności, satysfakcji z przeżywanych doznań i zabawy – również tej, w której chodzi o bawienie się modą.

W kolekcji znajdziemy zwiewne sukienki, także te w stylu boho, pastelowe koszule w kwiaty i swetry z grubymi warkoczami, mocno podziurawione spodnie z jasnego jeansu, szwedy, płaszcze, parki oraz bombery ze ściągaczami – wymienia Katarzyna Janecka, projektantka TOVY. To wiosenne kolekcje, ale nie bardzo upalne – będą i rękawy ¾, i cieplejsze rzeczy. Jeśli pojawi się zwiewność, to zawsze czymś otulona – dodaje.

W pierwszej odsłonie kolekcji dominuje tencel i modal, fasony są lekkie, króluje błękit, łagodne przejścia kolorystyczne i wzory. Druga odsłona jest poważna i melancholijna, uszyta przede wszystkim z weluru i aksamitu. Znalazły się w niej miękkie falbany i powłóczyste modele. Barwy się ciemniejsze, ale wciąż wiosenne: przeważa palony róż. Ostatnia odsłona kolekcji to głównie bawełny i szenile, a kolorystycznie – ukłon w stronę radości i energii. Proste geometryczne fasony, wyeksponowane nadruki i naszywki, nasycone barwy, a także nieoczywiste połączenia: chabrowy z żółtym czy fuksja z pomarańczowym.

TOVA

Twarzami kolekcji DELIGHT zostały polskie modelki: Beata Grabowska i Magdalena Klebańska, za Art Direction zdjęć odpowiadała POP UP GRUPA.

TOVA. Taste of life.
Nowoczesna marka lifestyle’owa stworzona z myślą o kobietach, które korzystają z życia bez ograniczeń. TOVA to ukłon w stronę damskiej sylwetki i kolekcje projektowane z myślą o kobiecie w ciągłym ruchu. Misją TOVY jest demokratyzacja jakości, czyli umożliwianie kobietom budowania jakościowej garderoby w przystępnej cenie.

 

4,781 total views, 1 views today

Dodaj komentarz

Why ask?