Gwiazdy wybierają WEAVE

WEAVE

 Marka WEAVE na polskim rynku zadebiutowała zaledwie 3 miesiące temu. Mocna, charakterystyczna kolekcja zdobyła serca nie tylko klientek, coraz częściej ubrania marki WEAVE wybierają gwiazdy i uznani styliści. Kto pokochał kolekcję “Labour of Love” i jej orientalne inspiracje?

Złoty bomber i jego wyjątkową, trójwymiarową konstrukcję doceniły aktorka Marta Żmuda-Trzebiatowska i prezenterka Polsatu Milena Rostkowska – Galant.

Aleksandra Hamkało podczas Wielkiego Testu Wiedzy o Filmie wystąpiła w pełnej stylizacji od marki WEAVE – czarnym kimonie, żakardowych spodniach i białej koszuli.

Żakardowe culottes skradły serce stylistce Monice Jurczyk i kompozytorce, Marii Sadowskiej. Kimonowa kamizela to ulubiony model z kolekcji WEAVE blogerki Gosi Boy i stylistki gwiazd, Anny Męczyńskiej.

Magda Mołek podczas Sylwestra stacji telewizyjnej TVN wystąpiła w białej koszuli z wysokim kołnierzem. „Labour of Love” to linia ultrakobiecych ubrań łączą- cych najświeższe trendy z tradycyjnym rzemiosłem.

To odpowiedź na uniwersalną potrzebę obcowania z czymś pięknym i ponadczasowym.

1,111 total views, 1 views today

Dodaj komentarz

Why ask?